Reis - Reisverslag uit Wörgl, Oostenrijk van Pieter & Priscilla Etten - WaarBenJij.nu Reis - Reisverslag uit Wörgl, Oostenrijk van Pieter & Priscilla Etten - WaarBenJij.nu

Reis

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Pieter & Priscilla

02 Augustus 2007 | Oostenrijk, Wörgl

In de ochtend zijn we rond 9 uur gaan rijden. Na eerst wat geruzie met de autoradio (die het ook niet meer ging doen) zijn we lekker van start gegaan. Helaas was het weer de eerste 150 kilometer niet om te juichen. Rond het middaguur zijn we gestopt bij Hockenheim. Hier hebben we even wat gegeten. Een bakje fruit met kwark, maar liefst 9 euro en de kwaliteit was nou niet bepaald super. Snel weer op weg. We hebben nog ongeveer de helft te gaan. Na een tijdje verwisselen we van plaats en rijden de rest van de rit uit. Reis verliep lekker, een kort oponthoudt gehad door een ongeval, maar ook dat was al snel weer opgelost. Rond 18.15 kwamen we in Wörgl aan, waar we al snel aan tafel konden. Jemig, wat een grote schnitzels! Groot genoeg voor bouwvakkers, maar een klein meisje als ik krijg dat niet op. ;-)