Lange vlucht - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Pieter & Priscilla Etten - WaarBenJij.nu Lange vlucht - Reisverslag uit Cancún, Mexico van Pieter & Priscilla Etten - WaarBenJij.nu

Lange vlucht

Door: Priscilla

Blijf op de hoogte en volg Pieter & Priscilla

03 Januari 2012 | Mexico, Cancún

Eindelijk zijn we aangekomen, hier plaatselijke tijd 23.17, voor jullie 06.17. We hebben een lange dag en een lange vlucht achter de rug, nadat Danny ons vanochtend weg had gebracht. Onderweg zo her en der wat turbulentie gehad, maar eigenlijk niet echt noemenswaardig. Wel noemenswaardig is het uizicht dat we boven Groenland hadden. Wat is dat mooi.

Rond 14.00, wederom plaatselijke tijd, kwamen we aan in Houston, waar we vervolgens een kleine vijf uur konden wachten op de overstap. Maar rond 19.00 was het dan toch zover, het laatste stukje. Althans, het leek er even op dat we misschien wel wat langer in Houston moesten blijven. Even van de deuren van het vliegtuig sloot niet goed. Techneuten moesten eraan te pas komen, maar met een klein half uurtje vertraging konden we dan toch opstijgen. En ook op dat moment hadden we een fenomenaal uitzicht. Het was namelijk al donker en Houston is een immens grote stad. Denk daar erg veel lichtjes bij….
In Cancun stond er keurig een taxi op ons te wachten die ons snel naar het hotel bracht. We gaan nu nog even wat drinken en dan snel slapen. Na ruim 24 uur op zijn, zijn we nu toch echt wel moe.
Morgen op naar Rio Lagartos, Flamingo’s……!!